TüvTürk’ün araç muayenesi

TüvTürk’ün araç muayeneleri çok sorunlu.

Bugün (8 Nisan) Pendik’teki istasyonda muayene yaptırdım.

Randevumu saat 11:30’a almıştım.

Yaklaşık 2 saat gecikmeyle, saat 13:28’te arabamı muayene için teslim ettim.

Saat 13:36’da, yani, 8 dakika sonra da teslim aldım.

Gecikme miktarı da muayene süresi de kabul edilebilir değil.

TüvTürk arabaları 300 noktada muayene ettiğini söylüyor.

8 dakikada bu kadar muayene yapılabilmesi mümkün değil.

Arabamı normal servise götürdüğümde 3-4 saatten önce alamıyorum.

TüvTürk para toplamaktan başka bir şey yapmıyor.

TüvTürk yerine yetkili servislere bu muayene yetkisinin verilmesi doğru olacaktır.

Bir Yanıt to “TüvTürk’ün araç muayenesi”

  1. Ali Tan Says:

    Sanırım TüvTÜrk genelinde olan bir durum değil bu. Geçtiğimiz cumartesi bir araç götürdük muayeneye, hakikaten kıytırık bir sorun için yarım saat uğraştılar, toplam süre de 3 saati geçti. 8 dakika senin de dediğin gibi imkansız. Güvenilir olmadıkları ve keyfe keder iş yaptıkları bir gerçek.

Bir Cevap Yazın

