Internet’te halen bol sayıda fırsat var

Fotoğraftaki gençlerin gülmesinin bir nedeni var:

Üç yıl önce kurdukları firmanın şu anda değeri 2 milyar dolara ulaşmış durumda.

Ilia Papas, Matt Salzberg ve Matt Wadiak adındaki gençlerin kurduğu Blue Apron firması üyelerine yemek tarifleri ve bu tariflerin yapılması için gereken malzemeyi gönderiyor.

Firmanın çalışanları 2500’e ulaşmış durumda.

Her ay yaklaşık 5 milyon yemek satıyorlar.

Yemek tarifleri, konusunun uzmanları tarafından ve mevsimine göre hazırlanıyor.

Yemekler ucuza da mal oluyor; ortalama olarak kişi başına 10 dolar.

Ne diyelim, darısı Türk girişimcilerin başına.

Bir Yanıt to “Internet’te halen bol sayıda fırsat var”

  1. Fırat Dede Says:

    Türk girişimciler için çok zor. Hem aldığımız eğitim hem kültürümüz atak olmayı geniş ufuklarla bakmayı önlüyor. Bir ürün ürettiğimizde geliştirdiğimizde o arka sayfasında ya da en altta yazan Turkey ise bir çok alıcının da bir adım geride durmasını sağlıyor. Bir kaç Türk girişimci kendini geliştirmeye çalışırken genele baktığımızda Türkiye, Türklük günden güne yurtdışında daha zayıflıyor. Yani kısaca markalaşamadığımız için ya fason üretim ya ortalama üretim. Ama bir girişim hikayesi olması zor. En azından Türkiye’de yaşarken zor.

    Udemy’nin kurucularından biri Türk ama buradan yapmıyor Amerika’ya gidince başlıyor. Uzun bir süreç.. Ben de inanmak istiyorum ama günden güne de zorluğuna daha çok inanıyorum.

Bir Yanıt Bırakın

