Mossad ajanı kendileri için çalışan gazetecilerin bilgisini Bülent Yıldırım’a vermiş

İHH başkanı Bülent Yıldırım yalanlarına devam ediyor. Herkesi kör ve aptal zannediyor. Taraf gazetesinden Rasim Ozan Kütahyalı’ya bakın demiş (9 Haziran):

“Rasim kardeşim, MOSSAD beni sorgularken ben onlara ‘Bu işten siz zararlı çıkıyorsunuz, krizi iyi yönetemiyorsunuz. Türkiye ve dünya kamuoyuna bunu anlatamazsınız’ demiştim. Bunun üzerine beni sorgulayan baş adam da ‘Her şey daha yeni başlıyor, önümüzdeki haftadan itibaren neler olacağını, havanın nasıl değişeceğini göreceksin’ diyerek, belli yayın organlarının ve belli gazetecilerin isimlerini verdi… Maalesef bu MOSSAD ajanının söyledikleri tek tek çıkıyor, dediklerinin bu kadar birebir çıkacağına ben de ihtimal vermemiştim. Allah şahidimdir bu isimlerin hepsi bende saklı.”

Türkiye’de gerçekten Mossad için çalışan gazeteciler varsa bile Mossad ajanı bunu niye Bülent Yıldırım’a söylesin ki? Bu kadar aptal mı herkes? Bülent Yıldırım’a daha ne kadar prim verilecek? Bu adam ne zaman yargılanacak?

Bir Cevap Yazın

