Kötü bir teknik servis deneyimi

Acer markasını seven bir kişiyim. Şu anda iki oğlumun bilgisayarı da Acer. En sevdiğim şeylerden birisi de teknik servis olmuştu. Geçtiğimiz yıl iki kez bilgisayarları Acer teknik servisi olan Sentim’e götürdüm ve ikisinde de son derece memnun bir şekilde ayrıldım.

Küçük oğlumun bilgisayarı arızalanınca da benzer bir servis umudu ile Sentim’e (Altunizade) gittim ama Acer ile Sentim’in anlaşması bitmiş. Oradan verilen bilgiyle Bölge Onarım Merkezi’ne (Eğitim Mahallesi, Poyraz Sok., Öğün İş Merkezi No: 16/A, Hasanpaşa Kadıköy) gittim ama daha kabul masasından döndüm. Çünkü bilgisayarın arızası adaptörün takıldığı soketin yerinden çıkması olduğu halde bilgisayarın BANA GERİ DÖNÜŞ YAPILMADAN formatlanabileceğine ilişki bir kağıdı imzalamam söylendi. Ne oluyoruz? Ne zamandan beri yetkili teknik servisler bir arıza giderme yöntemi olarak formatlamayı kullanıyorlar? Hem de müşteriye geri dönüş gereği duymadan? O zaman yetkili servisin köşe başındaki “format atılır, servis verilir” ilanı veren bilgisayarcılardan ne farkı kalır? Bu nasıl cahilce ve kabaca bir uygulamadır?

Bir Cevap Yazın

