Emin’i çok bir ülkeyiz

Var mısın Yok musun programında Emin adında bir yarışmacı vardı. Emin bir bölümde Akrep burcundan olduğunu söyledi. Doğum gününü söylediğinde burcunun Akrep burcuna denk düşmediği anlaşıldı. Ama Emin bunu hiç kabul etmedi. O bölümde ve sonraki bölümlerde ısrarla Akrep burcu olduğunu söyledi. Kendisine doğrusu söylendiği zaman bunu kabul etmeye yanaşmaması aklın alabileceği bir şey değil ama durum tam da buydu.

Toplumumuzda çok Emin var ne yazık ki.

Tokat’ta Reşadiye’de 7 askerimiz şehit edildi. Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere İslami kesim başından beri bu saldırıyı hükümetin açılımını engellemek isteyen karanlık güçlerin gerçekleştirdiğini iddia etti. Karanlık güçlerden kasıtları askerler başta olmak üzere ülkenin laik kesimleri.

PKK 3 gün sonra saldırıyı üstlendi. Ama bu da İslami kesimin utanmasını sağlamadı. Aynı utanmaz, akılsız ve mantıksız iddialarını sürdürdüler.

Recep Tayyip Erdoğan’ın Amerika dönüşü ayağının tozuyla yaptığı açıklamaya bir bakın: “PKK’nın üstlenmesi söz konusu ama gerçeği bu mudur? Çalışmalarımız sürüyor. PKK üstlendi diye ‘bu budur’ türünde bir yaklaşım doğru değil.” Bu budur değilse bu nedir peki? Emin’likten başka bir şey değil.

Yeni Safak gazetesinden Yasin Aktay’ın 12 Aralık’ta yazdığı yazıya bir bakın: “PKK kendi rasyonalitesi veya imkanları açısından her akıl sahibinin münasebetsiz gördüğü bir eylemi sadece üstlenmiştir. Eylemi kendisinin yapmış olduğu daha kanıtlanmamıştır. Gerçi kendisi yapmış olsa da sonuç değişmiyor, ama üç gün ortada duran eylemi üstlenmesi, PKK’nın bu süreç içinde kimlerle nasıl bir ittifak içinde olduğunun açık bir itirafından başka bir şey ifade etmiyor.” Vay anasını! Eylemi sadece üstlenmiş, kendisinin yaptığı kanıtlanmamış. Kendisi yapsa da durum değişmeyecekmiş. Eee, peki senin ikna olman için ne lazım? Ne olursa sen bu eylemi PKK’nın yaptığını kabul edeceksin? Yanıt: Hiçbir zaman! Aynen Emin’in Akrep burcundan olmadığını hiç kabul etmediği gibi.

Emin’i bol bir ülkeyiz. Emin’leri gazeteci hatta başbakan bile yapıyorlar burada.

Reklamlar

Bir Yanıt to “Emin’i çok bir ülkeyiz”

  1. Gökçe KURT Says:

    Murat Hocam, Askeriyesi içinde, sorgu-sualden muaf olarak “eğitim zaiyatı” denilen bir kavramın varolduğu bir ordumuz var. Yani eğitim sırasında birşey olursa aile, “vatan sağolsun n’apalım” diyecek…

    Bir de askeri bir karakolda, normal şartlar altında devamlı yollar (keçiyolları dahil) denetlenir ve her zaman hazır mühimmat bulundurulur, ayrıca her zaman yapılacak personel taşımalarında, gidilecek rota her seferinde farklı tutulur ve en son Yüzbaşı’na söylenir. O da sadece nereye gideceğini bilir. Yapılacak edilecek işi bilmez. Yani insanın aklına ister istemez köstebek ihtimali geliyor.

    Gerçekleştirilen eylem o kadar iyi prova edilmiş ki, sadece üç kişi, çalıların arkasından, bir tek iz bile bırakmadan farklı açılardan yaylım ateşi açıp, bir tek yara almadan ve bir tek mermiyi boş geçmeden işlerini titizlikle bitirmişler. Bu işin, “simültane bir pusu” ile bu kadar temiz yapılabilmesi, ancak bilgisayar oyunlarında olur. Kaldı ki yollar ve araçlar takip edilirler.

    Hele hele Dağlıca ve Aktütün çatışmalarında yaşanan ihmaller zinciri de işin içine girince, iyi ce bir düşünmeye başlıyor insan. Acaba demeye başlıyor (mühimmat stogunun az tutulması, silah bakımlarının ertelenmesi, telsizler paralel olarak loglanırken gereken uyarıların gelmesi ancak harekete geçilmemesi [sonra da bunu Ramazan Yüce adında Kürt kökenli bir ER’in üstüne suç atarak aklanmaya çalıştılar], hatta vur emrini başlatacak subayların karakolda olmaması gibi tüyler ürpertici iddialar)

    Yani Case Study olarak olaya bakınca, resmen adamın eline koluna yapışıyor.

    Arkadaşlarım çok şükür askerliklrini yapıp geldiler, Benim de okul sebebiyle 1.5 senem var daha. umarım Jackpot beni vurmaz diyebiliyorum ancak…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: