Bir Profesörün Palavraları

9 Haziran tarihli HaberTürk gazetesinde Sağlık Bakanlığı Kanserle Savaş Daire Başkanı Prof. Dr. Murat Tuncer sigaranın zararlarını sıraladıktan sonra sigara firmalarına verip veriştiriyor: “Neden sigara ancak bazı yasal zorunluluklar ile kontrol altına alınmaya çalışılmaktadır? Nedeni sigara üreticilerinin uzun yıllar sigaranın kitle imha silahı gibi öldürücü etkileri ile bağımlılık yapıcı etkisini gizlemeleridir. Sigaranın zararlı etkilerini araştıran bilimsel çalışmalar durdurulmuş, fiyat konusunda hükümetlere baskılar yapılmış, gerektiğinde uluslararası güçler devreye sokularak iktidarlar devrilmiştir.”

Breh, breh. Bu sigara firmaları ne kudretli şeylermiş böyle. Araştırmaları durduruyor, hükümetleri deviriyor.

Sayın profesör, açıklayın bakalım bu firmalar hangi araştırmaları durdurmuş, hangi hükümetleri devirmiş? Açıklayamazsanız palavracısınız.

Sigaradan nefret edelim, tamam ama sigaradan nefret ediyorum diye sigara firmaları hakkında akıldışı iddialarda bulunmayalım.

Bu iddiaları Profesör sıfatlı bir adamın yapmasıysa ülkemiz açısından ayrıca utanç verici.

Bir Yanıt to “Bir Profesörün Palavraları”

  1. Ozan KOCAÖZ Says:

    Ben de aşırı derecede nefret ederim.Ama çevremde içen çok insan var.Geçenlerde Arkadaşlarla Nargile içmeye gittik fakat ben her zamanki gibi ağzımı bile sürmedim.Ama zarar gördüm, bu kesin!

    He, arkadaşlarımdan şikayetçi değilim.Gittik eğlendik.Benim sadece kolayla yetindim

    Ancak, nargilenin kokusu çok güzel! 😀 😀 😀 (Elmalıydı 🙂 )

Bir Cevap Yazın

