Bir teknik servis deneyimi

Taşınabilir bilgisayarlarda en çok korktuğum şey arızadır. Normal bilgisayarlardan çok daha küçük bir hacimde olmalarından ve hemen her şeyin tümleşik olmasından dolayı arızalarını gidermek hem zordur hem de pahalı.

Bu yüzden büyük oğlumun Acer bilgisayarının görüntüsü bozulduğu zaman görüntü kartının bozulduğunu, onun da anakart üzerinde olduğunu düşünerek bana pahalıya patlayacağını hesaplamıştım. Çocukların bilgisayara karşı hoyrat davrandığını da bildiğimden onlara da kızdım.
Neyse, bilgisayarı 6 Mayıs Pazartesi günü servise götürdüm. Acer, servis olarak Dekare firmasını kullanıyor.

Dekare’nin yerinde açıkcası biraz moralim de bozuldu. Bizimkine benzeyen çok sayıda bilgisayar vardı ve daha da geliyordu. Hatta müşterilerden birisi iyice şikayetçiydi; bilgisayarını dört beş kez getirmiş ve halen sorunluymuş. “Artık Acer marka ciklet bile almam diyordu”.

Benim deneyimim boyle olmadı. Salı günü cep telefonuma “bilgisayarınız hazır” mesajı geldi. Bugün, Çarşamba da, gidip bilgisayarı aldım. Görüntü kartı değiştirilmiş ve yenisi mükemmel çalışıyor.

Acer’ı zaten severdim. Servis olayıyla birlikte daha fazla sevmeye başladım. Herkese öğütlüyorum.

Bir Cevap Yazın

